Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Главная » 2015 » Апрель » 17
За вікнами весна... Все частіше випускники шкіл замислюються про подальше життя та вибір професії.
17 квітня бібліотекарі центральної бібліотеки запросили юнацтво з Лисичанської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 14 на день майбутнього спеціаліста "Школа... А далі?" На заході молодь отримала інформацію про професії сьогодення, які користуються попитом на сучасному ринку праці. З метою зробити правильний вибір майбутньої професії, була запропонована методика з профдіагностики "Карта интересов" А. Голомштока. Питання з цієї методики допомагають вияви
...
Читать дальше »
|
16 апреля в центральной библиотеке состоялся городской детско-юношеский литературный конкурс "Проба пера", который проходил в рамках фестиваля "Луганщина - світанок України".
Детское творчество всегда трогает душу своей чистотой и искренностью. Среди работ, поступивших на конкурс, были и стихотворения, и проза. Главной тематикой оставалась любовь к своей малой родине, школьная дружба. Много произведений было в номинации "Идет весна Победным маем", посвященная 70-летию Победы.
...
Читать дальше »
|
Один з керівників проекту «Українська миротворча школа» Ігор Семиволос та член цієї ж команди Маріуш Моршевський разом з активістами громади м. Сєверодонецьк завітали до центральної бібліотеки, щоб зустрітися з представниками громадських організацій м. Лисичанськ. Поділитися позитивним досвідом, впровадженням громадських ініціатив у містах Сєверодонецьк та Старобільськ змогли організатори з присутніми на цій зустрічі.
Українська миротворча школа працює за підтримки Посольства Великої Британії в Україні, цей проект містить в собі глибинні дослідження, десятки історій, трансформацій місцеви
...
Читать дальше »
|
Інформаційний модуль з такою назвою організовано в центральній бібліотеці. За допомогою інформації, розміщеної на модулі, мешканці громади мають можливість дізнатися:
- про поняття «територіальна громада», про те, як вони створюються, над якими проблемами працюють, на які процеси впливають, які задачі вирішують, як співпрацюють з органами місцевого самоврядування тощо;
-&
...
Читать дальше »
|
|
|